2024-SLIDE-MOUNTAIN SLOPE BUILDINGS.JPG
2024-SLIDE-SCANDINAVIAN ARCHITECTURE PHOTO.JPG
2024-SLIDE-SCANDINAVIAN WOODEN.JPG

Privacyverklaring

Scandinavische Vereniging Groningen, gevestigd aan Siebold Sissinghlaan 5, 9731 KB Groningen, is verantwoordelijk voor de verwerking van persoonsgegevens zoals weergegeven in deze privacyverklaring.

Persoonsgegevens die wij verwerken
Scandinavische Vereniging Groningen verwerkt uw persoonsgegevens doordat u gebruik maakt van onze diensten en/of omdat u deze zelf aan ons verstrekt. Wanneer u zich aanmeldt als lid zijn dat tenminste: naam, woonadres, e-mailadres, telefoonnummer.

Met welk doel en op basis van welke grondslag wij persoonsgegevens verwerken
Scandinavische Vereniging Groningen verwerkt uw persoonsgegevens voor de volgende doelen:

• Het afhandelen van uw betaling
  • U te kunnen bellen of e-mailen indien dit nodig is om onze dienstverlening uit te kunnen voeren
  • Scandinavische Vereniging Groningen verwerkt ook persoonsgegevens als wij hier wettelijk toe verplicht zijn, zoals gegevens die wij nodig hebben voor onze belastingaangifte.

Hoe lang we persoonsgegevens bewaren
Scandinavische Vereniging Groningen bewaart uw persoonsgegevens niet langer dan nodig is om de doelen te realiseren waarvoor uw gegevens worden verzameld.

Delen van persoonsgegevens met derden
Scandinavische Vereniging Groningen verstrekt uitsluitend aan derden en alleen als dit nodig is voor de uitvoering van onze overeenkomst met u of om te voldoen aan een wettelijke verplichting.

Gegevens inzien, aanpassen of verwijderen
We controleren regelmatig of we aan dit privacybeleid voldoen. Van belangrijke aanpassingen en/of veranderingen in deze privacyverklaring stellen wij u op de hoogte. Als u vragen hebt over dit privacybeleid kunt u ten alle tijden contact met ons opnemen via mail@scandinavischevereniginggroningen.nl. U kunt hier ook terecht als u inzage wilt in de gegevens die de Scandinavische Vereniging Groningen van u verwerkt.

Hoe wij persoonsgegevens beveiligen
Scandinavische Vereniging Groningen neemt de bescherming van uw gegevens serieus en neemt passende maatregelen om misbruik, verlies, onbevoegde toegang, ongewenste openbaarmaking en ongeoorloofde wijziging tegen te gaan. Als u de indruk heeft dat uw gegevens niet goed beveiligd zijn of er aanwijzingen zijn van misbruik, neem dan contact op met via mail@scandinavischevereniginggroningen.nl

Scandinavische Vereniging Groningen wil u er tevens op wijzen dat u de mogelijkheid heeft om een klacht in te dienen bij de nationale toezichthouder, de Autoriteit Persoonsgegevens. Dat kan via deze link.

Wijzigingen
Wij behouden ons het recht voor om wijzigingen aan te brengen in deze privacyverklaring. Kom af en toe even terug om te zien of de tekst gewijzigd is. Deze privacyverklaring is voor het laatst gewijzigd op 19-04-2024.

Website: scandinavischevereniginggroningen.nl
Postadres: Siebold Sissinghlaan 5, 9731 KB Groningen